Det kan, særligt som ny løber, være svært at vide, hvordan man træner forsvarligt, så man undgår at overbelaste kroppen samtidig med, at man gradvist bliver bedre.

Træning handler om at udfordre kroppen og presse den til at præstere sit bedste. Det gælder for alle aldre. Men jo ældre man bliver, jo mere omtanke og forståelse for restitution kræver det.

Jeg coacher IKKE efter “no-pain-no-gain” princippet. Tværtimod. Mit mål er, at du skal finde og bevare glæden ved løb. Det gør man i min optik ved at lytte til kroppens signaler og spille sammen med den, ikke ved at kæmpe imod den.

Vi har alle et forskelligt udgangspunkt. Jeg tilbyder individuel coaching, hvor jeg tager udgangspunkt i netop din situation. Din løbeerfaring, din nuværende form, dine mål og ikke mindst dine personlige forudsætninger for at nå dem. Det vigtigste er at tage ét skridt af gangen. Det vil jeg gerne hjælpe dig med.

Kontakt mig for en indledende snak om, hvordan jeg bedst kan hjælpe dig i gang – eller videre.

“Det bedste er ikke de fremskridt, jeg har gjort. Det er, at jeg har fået energi af det, og selv om der selvfølgelig skal kæmpes, så har jeg nydt forløbet hele vejen. Jeg bliver ved med at løbe, det er helt sikkert.”

Katia Bacon, 45 år

“Jeg har altid været fysisk aktiv, men det irriterede mig, at jeg var blevet en langsom løber. Jeg havde et konkret mål om igen at kunne løbe 10 kilometer på under en time, og det kan jeg nu. Det er en stor tilfredsstillelse”.

Will Suttie, 54 år

“Jeg har altid elsket at løbe, men jeg vidste ikke, hvor god jeg egentlig var til det, før jeg fik den rigtige coaching. I dag har jeg vundet mit første halvmarathon i min aldersgruppe og løber bedre end nogensinde før.”

Vivien Cullen-Duffeld, 57 år